با عطرِ آشنای این همه آرزو چه کنم؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
با عطرِ آشنای این همه آرزو چه کنم؟
نوشته شده در سه شنبه 22 اسفند 1391
بازدید : 477
نویسنده : hosein

با عطرِ آشنای این همه آرزو چه کنم؟
 
با التماس این دل در به در!
 
با بی قراری ابرهای بارانی...
 
باور کن به دیدار آینه هم که می روم،
 
خیال تو از انتهای سیاهی چشمهایم سوسو می زند!
 
موضوع دوری دستها و دیدارها مطرح نیست!
 
همنشین نفسهای من شده ای!
 
با دلتنگی ِ دیدگانم یکی شده ای!

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: