یادته همیشه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
یادته همیشه
نوشته شده در یک شنبه 13 اسفند 1391
بازدید : 528
نویسنده : hosein

یادته همیشه بهم شک داشتی که من باکسیم
میگفتی دیگه اون فاطمه سابق نیستم
میگفتی دیگه دوستم نداری
ولی من بارهابهت گفته بودم هنوزم مثل قبل دوست دارم حتی بیشتر
دلیل این بیخبریمم بهت گفته بودم
ولی عزیزم توبدکردی
من خیانت نکردم ولی توکردی
اون خنده ی من ازهرچی گریه بدتربود
درسته گفتم منتظردیدن این صحنه بودم ولی دوست نداشتم توروباکسی ببینم
داغونم کردی میفهمی
حالااومدی معذرت خواهی
دوست دارم ببخشمت
ولی...






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: