به چشم من نگاه نکن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
به چشم من نگاه نکن
نوشته شده در جمعه 2 فروردين 1392
بازدید : 873
نویسنده : hosein

به چشم من نگاه نکن، دوباره گریت میگیره

ساده بگم که عشق من، باید تو قلبت بمیره

فاصله بین من و تو، از اینجا تا آسموناست

خیلی عزیزی واسه من، ولی زمونه بی وفاست

قسم نخور که روزگار، به کام ما دوتا نبود

به هرکی عاشقه بگو، غم که یکی دوتا نبود

بگو تا وقتی زنده ام، نگاه تو سهم منه

هرجای دنیا که باشی، دلم واست پر میزنه

برای این دربه دری، تو بهترین گواهمی

دروغ نگو، که میدونم همیشه چشم به راهمی





:: موضوعات مرتبط: جملات عاشقانه و زیبا , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: